Zamknij

Ofert pracy od Grupy Kapitałowej KGHM. Znajdź coś dla siebie!

13:30, 19.11.2023 .
Skomentuj

W centrali i oddziałach KGHM jest sporo pracy dla specjalistów różnych branż. Od mechaników i laborantów po speców od podatków. Sprawdź najnowsze oferty pracy, na które możesz odpowiedzieć do końca listopada lub początku grudnia 2023.

 

Oferta pracy dla specjalisty ds. podatku VAT w Mercus Logistyka Sp. z o.o. w Polkowicach

Zakres obowiązków: analiza dokumentów księgowych pod kątem podatku VAT, monitorowanie zmian w prawie podatkowym, współudział w sporządzaniu JPK_VAT zgodnie z polskimi przepisami, współudział w sporządzaniu opinii podatkowych, współudział w przygotowywaniu wniosków o wydanie interpretacji podatkowych, wsparcie w prowadzeniu korespondencji z organami podatkowymi, wsparcie kierownika w analizie umów pod kątem ich zgodności z prawem podatkowym, uzgadnianie rozrachunków w zakresie podatku VAT.

Jakie Mercus stawia wymagania?

wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub pokrewne

wymagany staż - 3 lata

Znajomość i umiejętność korzystania z zasad rachunkowości

Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości

Bardzo dobra znajomość problematyki podatku VAT

Mile widziana znajomość obsługi programów finansowo księgowych klasy ERP (w szczególności SAP)

Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

Co jest mile widziane?

Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów

Terminowość, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie

Termin składania aplikacji mija 9 grudnia 2023.

 

Oferta pracy KGHM Metraco Spółka Akcyjna, Dział Badań i Rozwoju dla specjalisty ds. badań i rozwoju

Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Badań i Rozwoju będzie należało m.in.: realizowanie prac badawczo-rozwojowych oraz projektów wynalazczych i wdrożeniowych, prowadzenie własnych analiz w tym zakresie a także analiz w ramach zespołów projektowych, inicjowanie nowych rozwiązań w obszarze B+R, pobieranie i przygotowywanie próbek do celów badawczych, przygotowywanie raportów z bieżącej realizacji projektów prowadzonych przez Dział Badań i Rozwoju, współpraca z zewnętrznymi ośrodkami badawczo-naukowymi, realizacja innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, niewykraczających poza zakres działania komórki organizacyjnej.

Wymagania:

wykształcenie - magister inżynier o kierunku budownictwo lub metalurgia, inżynieria chemiczna i procesowa, inżynieria materiałowa

wymagany staż - 12 miesięcy

mile widziane studia podyplomowe o profilu zarządzanie projektami i innowacjami lub o profilu pokrewnym

mile widziane szkolenia/kursy z zakresu metodologii zarządzania projektami

doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, w tym doświadczenie potwierdzające udział w realizacji projektów B+R lub doświadczenie w prowadzeniu badań i analiz służących opracowywaniu nowych technologii/produktów

komunikatywna znajomość języka angielskiego

bardzo dobra znajomości komputera w zakresie MS Office

czynne prawo jazdy kat. B

umiejętności analityczne

umiejętność pozyskiwania informacji,

chęć rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy

kreatywność i innowacyjność,

rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków

umiejętność pracy w zespole

bardzo dobra organizacja pracy własnej

Termin złożenia aplikacji mija 30 listopada.

 

 

Oferta pracy KGHM ZANAM S.A., Dział Robót Montażowych pod ziemią (TM) dla Operator przenośników taśmowych i młotów udarowych pod ziemią (TM)

Zakres obowiązków: Kompleksowa realizacja zleceń dotyczących obsługi i konserwacji przenośników taśmowych , punktów wysypowych, młotów udarowych oraz zakładu przeróbki soli, wchodzących w zakres działania Działu.

Wymagania:

wykształcenie - zasadnicze zawodowe/branżowe kierunki techniczne o kierunku średnie techniczne.

Ukończony kurs operatora i konserwatora przenośników taśmowych oraz młotów udarowych.

Zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy.

Umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

3 m-ce doświadczenia zawodowego na st. operatora przenośników taśmowych i młotów udarowych pod ziemią.

Znajomość budowy i obsługi przenośników taśmowych i urządzeń do przeróbki soli.

Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.

 

 

Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Laboranta. Miejscem pracy jest Głogów.

Zakres obowiązków:

Przyjmowanie, rejestrowanie i przygotowanie próbek do badań, pomiarów i archiwizowania tam, gdzie jest to wymagane.

Przygotowanie próbek do analiz (suszenie, odważanie, mineralizacja próbek w układzie otwartym i zamkniętym).

Wykonywanie analiz wagowych, miareczkowych, spektrofotometrycznych, spektrometrycznych.

Bieżące sprawdzanie wyposażenia pomiarowego i pomocniczego do badań.

Sporządzanie starannych i jednoznacznych zapisów z wykonywanych badań i innych czynności z tym związanych.

Rzetelne i terminowe wykonywanie badań i/lub pomiarów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami operacyjnymi.

Udział w szkoleniach i instruktażach

Co oferuje CBJ? 

Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.

Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.

Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.

Abonamentową opiekę medyczną.

Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.

Wymagania:

wykształcenie - średnie chemiczne lub pokrewne lub inne techniczne

Teoretyczna znajomość zagadnień związanych z analizą chemiczną i instrumentalną.

Teoretyczna znajomość zagadnień procesu technologicznego huty oraz analiz fizyko-chemicznych.

Praca w systemie trzyzmianowym również w soboty, niedziele i święta.

Mile widziane:

Skrupulatność/sumienność

Rzetelność

Umiejętność pracy w zespole

Dyspozycyjność

Komunikatywność

Ogólna znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 i PN-ISO 9001 – dodatkowym atutem

Termin składania aplikacji mija 3 grudnia 2023.

 

 

Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Laboranta/ Kontrolera Jakości. Miejscem pracy jest Głogów.

Zakres obowiązków:

Pobieranie, nadzorowanie pobierania, dostarczanie i przygotowanie próbek do analiz.

Przyjmowanie, rejestrowanie próbek do badań.

Przygotowanie próbek do analiz ( suszenie, odważanie, mielenie, frezowane, toczenie, wiercenie).

Wykonywanie analiz spektrometrycznych ( techniki: IR, XRF, OES).

Wykonywanie odbiorów jakościowych produktów gotowych z Wydziału Huty Miedzi „Głogów”.

Bieżące sprawdzanie wyposażenia pomiarowego i pomocniczego do badań.

Sporządzanie starannych i jednoznacznych zapisów z wykonywanych badań i innych czynności z tym związanych.

Co oferuje CBJ? 

Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.

Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.

Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.

Abonamentową opiekę medyczną.

Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.

Wymagania:

wykształcenie - średnie chemiczne lub pokrewne lub inne techniczne lub ogólne

Teoretyczne znajomość zagadnień procesu technologicznego huty oraz analiz fizyko-chemicznych.

Praca w systemie trzyzmianowym również w soboty, niedziele i święta

Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

Skrupulatność/sumienność

Umiejętność pracy w zespole

Komunikatywność

Dyspozycyjność

Odpowiedzialność/dyscyplina wewnętrzna

Ogólna znajomość wymagań normy PN-ISO 9001 i PN-EN ISO/IEC 17025 dodatkowym atutem

Termin składania aplikacji mija 3 grudnia 2023.

 

 

Oferta pracy CBJ sp. z o.o., Wydział Badań Jakości - Dział Laboratorium Analiz Nieprzemysłowych/Przemysłowych dla Specjalisty ds. Inwestycji i Remontów. Miejscem pracy jest Lubin.

Zakres obowiązków:

Realizacja projektów zakupowych na każdym etapie.

Realizacja celów operacyjnych oraz codzienne raportowanie nad postępami prac związanych z prowadzeniem projektów zakupowych.

Monitorowanie kosztów projektu zakupowego zgodnie z określonym budżetem.

Bieżąca współpraca z firmami podwykonawczymi.

Prowadzenie dokumentacji projektu zakupowego.

Monitorowanie terminów, kosztów i jakości prac.

Przygotowanie, realizacja i aktualizacja harmonogramu projektu zakupowego.

Identyfikacja ryzyka.

Komunikacja wewnętrzna z zespołem projektowym i zewnętrzna z dostawcami usługi.

Rozliczanie faktur za realizowane dostawy.

Odpowiedzialność za zgodność prowadzonych prac z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o wymagania umowy, dokumentacji technicznej, harmonogramów i budżetu

Koordynacja pracy podwykonawców.

Co oferuje CBJ?

Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. świadczenie wypoczynkowe, pomocy szkolnych,dopłaty do kolonii i obozów dla dzieci, karty Multisport i Medicover.

Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.

Dodatkowe wynagrodzenie m.in.: nagrodę tzw. „14 pensję”; nagrodę z okazji Dnia Spółki.

Abonamentową Opiekę Medyczną.

Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.

Wymagania:

wykształcenie - inżynier , licencjat ( wyższe zawodowe) o kierunku techniczne: elektryczne; budowlane; inne techniczne lub ekonomiczne: ekonomia; zarządzanie

wymagany staż - 2 lata

Znajomość zagadnień w zakresie projektów inwestycyjnych

Znajomość prawa budowlanego

Znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,

Znajomość programów komputerowych MS Office

Niezbędne prawo jazdy kat. B

Znajomość obsługi SAP/SAP Ariba dodatkowym atutem

Mile widziane:

Umiejętności analityczne

Umiejętność pracy w zespole

Umiejętność rozwiązywania problemów/konfliktów

Umiejętności organizacyjne

Umiejętność nawiązywania kontaktów

Inicjatywa / przedsiębiorczość

Duża odporność na stres

Samodzielność w działaniu

Rzetelność; skrupulatność

Odpowiedzialność / dyscyplina wewnętrzna

Ogólna znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025 i PN-ISO 9001 – dodatkowym atutem

Termin składani aplikacji mija 3 grudnia 2023.

 

 

Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Mierniczy dla Starszego Specjalisty na powierzchni w Dziale Mierniczym. Miejscem pracy jest O/ZG Polkowice-Sieroszowice w Kaźmierzowie.

Twój zakres obowiązków: Administrowanie i utrzymywanie aplikacji Mapa Górnicza i Kartoteki Osnów. Prowadzenie ewidencji dokumentacji mierniczej, sporządzanie map dla potrzeb ruchu zakładu górniczego, modelowanie 3D,opracowanie danych ze skaningu laserowego, aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji komputerowej w zakresie powierzonym przez administratora systemu. Prowadzenie gospodarki materiałowej w systemie SAP

Wymagania:

wykształcenie - inżynier geodezja i kartografia lub geoinformatyka

wymagany staż - 3 lata

Znajomość pakietu MS Office.

Znajomość oprogramowania Microstation lub AutoCad (umiejętność pracy w formacie 3D).

Przetwarzanie danych masowych w chmurze.

Znajomość oprogramowania postprocessingu: Reconstruktor, Leica Cyclone, Magnet Collage itp.

Mile widziane:

Zaangażowanie i sumienność .

Komunikatywność.

Termin składania aplikacji mija 23 listopada.

 

Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Tąpań dla Specjalista ds. technicznych pod ziemią w Dziale Tąpań. Miejsce pracy: O/ZG Polkowice-Sieroszowice w Kaźmierzowie .

Zakres obowiązków: Doraźna kontrola stosowania technologicznych i aktywnych metod zwalczania tąpań pod nadzorem osoby dozoru. Wykonywanie obserwacji wizualnych i pomiarów zachowania się górotworu w zakresie wskazanym przez przełożonego. Dokumentowanie wyników kontroli, obserwacji i pomiarów.

Wymagania:

wykształcenie - magister inżynier o kierunku górnictwo i geologia

Bardzo dobra ,ugruntowana wiedza w zakresie górnictwa poparta praktyką.

Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.

Minimum 6 miesięczny staż w podziemnych zakładach górniczych.

Dyspozycyjność.

Samodzielność.

Mile widziane:

Innowacyjność, kreatywność.

Umiejętność pracy pod presją.

Sumienność.

Termin składania aplikacji mija 23 listopada 2023.

 

 

Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu dla Mistrza ds. Wykonawstwa Sieci w Głogowie. Miejsce pracy: obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.

Zakres obowiązków: Realizacja inwestycyjnych prac przyłączeniowych, remontowych i awaryjnych na sieci ciepłowniczej, Nadzór nad bezpieczną realizacją prac oraz dyscypliną pracy podległych pracowników, Planowanie, organizowanie, kontrola i ocena pracy podległych pracowników.

Wymagania:

Wykształcenie średnie o kierunku: energetycznym, mechanicznym, instalacyjnym lub pokrewnym,

Doświadczenie na stanowisku samodzielnym lub pracy z podległym personelem,

Prawo jazdy kat. B,

Mile widziana znajomość programu AX Dynamics oraz posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego typu D-2,

Umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych programów biurowych (np. Microsoft Office).

Informacje dodatkowe:

Warunkiem objęcia stanowiska jest posiadanie przez kandydata uprawnień poprzez uzyskanie świadectwa kwalifikacji typu D-2

Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.

 

 

Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu w Legnicy dla Ślusarza – mechanika. Miejsce pracy: Obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.

Zakres obowiązków: prace instalacyjne i montażowe przy realizowanych zadaniach inwestycyjnych i remontowych, usuwanie awarii związanych z sieciami ciepłowniczymi

Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.

 

 

Oferta pracy WPEC w Legnicy S.A., Wydział Utrzymania Ruchu, stacjonarnie w Lubinie dla Ślusarza – mechanika. Miejsce pracy: obszar województwa dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności przez WPEC w Legnicy S.A.

Zakres obowiązków: praca przy remontach, modernizacjach oraz usuwaniu awarii sieci, przyłączy, węzłów ciepłowniczych oraz urządzeń mechanicznych

Wymagania:

wykształcenie - zasadnicze zawodowe/branżowe o kierunku ślusarz, tokarz, frezer,

doświadczenie - 3 lata w zawodzie ślusarza lub w zawodzie pokrewnym,

mile widziane umiejętności spawania w dowolnej metodzie spawalniczej,

dobra znajomość zagadnień budowy maszyn i umiejętność czytania rysunku technicznego,

czynne prawo jazdy kat. B,

Termin składania aplikacji mija 27 listopada 2023.

 

 

Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice", Dział Transportu Poziomego MT dla Ślusarz na powierzchni. Miejsce pracy: ZG Polkowice – Sieroszowice.

Zakres obowiązków: wykonywanie prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania:

wykształcenie zawodowe, mechaniczne lub średnie

biegła obsługa komputera i pakietu MS Office ( w szczególności programów Excel i Word )

podstawowa wiedza z zakresu mechaniki,

Mile widziane:

uprawnienia operatora wózka widłowego,

umiejętność pracy pod presją czasu

odporność na stres

Termin składania ofert mija 27 listopada.

 

 

Oferta pracy KGHM Polska Miedź S.A. Centrala, Departament Podatków dla Głównego Specjalisty w Departamencie Podatków. Miejsce pracy: Lubin

Zakres obowiązków:

realizacja zadań z zakresu rozliczeń (rozliczenia bieżące i korekty lat ubiegłych) spółki (i podatkowej grupy kapitałowej) w podatku CIT, w tym:

prowadzenie korespondencji z właściwymi organami podatkowymi, przygotowywanie wniosków o interpretacje indywidualne prawa podatkowego

przygotowywanie zasad/algorytmów kwalifikujących zdarzenia (konta) bilansowe do rozliczeń podatkowych (np. koszty finansowania dłużnego, podatek od przerzuconych dochodów

opiniowanie i kwalifikacja zdarzeń gospodarczych na gruncie przepisów podatkowych (w szczególności podatku CIT) – umowy/porozumienia

realizacja innych zadań przypisanych do wykonania w Departamencie Podatków, zleconych przez przełożonego

Wymagania:

wykształcenie - magister o kierunku ekonomia lub prawo lub pokrewnym

co najmniej 6 letnie doświadczenie pracy w obszarze rozliczeń podatkowych lub doradztwa podatkowego dla dużych przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT)

bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o CIT

dobra znajomość: (i) Ordynacji podatkowej oraz (ii) zasad rachunkowości (UoR / MSR i MSSF) w zakresie umożliwiającym przejście z wyniku bilansowego do wyniku podatkowego (w tym wyodrębniania pozycji bilansowych podlegających limitowaniu/ograniczeniom w CIT)

znajomość zagadnień podatkowych międzynarodowych grup kapitałowych oraz doświadczenie w tym zakresie

znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację ze służbami księgowymi z zagranicznych spółek zależnych oraz pracę z dokumentami księgowymi/podatkowymi w języku angielskim

bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego MS Excel

bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność

samodzielność w realizacji powierzonych zadań

umiejętność pracy pod presją czasu

komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

znajomość przepisów ustawy o VAT, akcyzie i innych

doświadczenie w rozliczaniu podatku CIT w podatkowej grupie kapitałowej

znajomość regulacji z zakresu tzw. BEPS 2.0

Termin składania aplikacji mija 27 listopada.

 

LUK

Źródło: KGHM

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%