Zamknij

Asystent Kas Samoobsługowych

Nr oferty: StPr/25/0784Dodane przez: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Dąbrowskiego ,, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
: Zakres obowiązków: -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Bąk
Numer telefonu: 602 463 099
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowywanie posiłków, sprzątanie w miejscu przygotowywania posiłków, robienie surówek, obieranie warzyw, podawanie posiłków, mycie naczyń, pakowanie posiłków. Prace związanie z pracą w kuchni.
StPr/25/0795
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Naprawa okien, drzwi, rolet zewnętrznych, bram wjazdowych i garażowych. 2. Serwis i konserwacja w/w. 3 Dbanie o porządek w miejscu pracy.
StPr/25/0794
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zakres obowiązków: -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
StPr/25/0784
data rozpoczęcia pracy od 13.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Bieżące i okresowe sprzątanie pomieszczeń; Dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń; Współpracowanie z personelem przedszkola; Przestrzeganie przepisów BHP, ochrony p poż. i ochrony środowiska; Wydawanie posiłków dla dzieci - przygotowywanie i porządkowanie po zakończonych posiłkach; Pomoc przy dzieciach: ubieraniu, relaksacji, spacerach.
StPr/25/0790
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

-zapoznanie się ze specyfiką pracy oraz zagadnieniami bezpieczeństwa i higieny pracy. - zapoznanie się z regulaminem pracy, programem stażu i przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. - obsługa klientów poprzez przyjmowanie i informowanie klientów. - nanoszenie bieżących zmian na kartoteki najemców, dotyczących ilości osób w gospodarstwie domowym, wielkości ryczałtów mediów, aktualnych adresów itp. - współudział przy zakładaniu kartotek dla nowych właścicieli. - nanoszenie odczytów urządzeń pomiarowych, w tym stanów wodomierzy i ciepłomierzy, prowadzenie ewidencji i kontrola prawidłowości odczytów urządzeń pomiarowych. - współudział w wystawianiu rachunków o wysokości miesięcznych opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych i usługowych. - przyjmowanie, ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek. - wysyłanie korespondencji i przesyłek, przyjmowanie i nadawanie faksów. - udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby - kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy. - dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych. - współpraca z wszystkimi działami Spółki, w ramach zadań przewidzianych w programie stażu. - przygotowywanie dokumentów przekazywanych do składnicy akt.
StPr/25/0789
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

-przygotowywanie dań serwowanych w Bagietce, -robienie kanapek, sałatek, koktajli, -obsługa kasy fiskalnej, -przyjęcia towaru, -przyjęcia i zwroty prasy, -utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, -obsługa klienta detalicznego.
StPr/25/0788
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0783
data rozpoczęcia pracy od 13.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00
StPr/25/0762
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) organizowanie pracy z grupą dzieci oraz pracy indywidualnej z dzieckiem, 2) kierowanie procesem wychowawczym dziecka, realizowanie zadań wynikających z indywidualnego planu pracy oraz pozostawanie w stałym kontakcie z rodziną dziecka, 3) zapewnienie każdemu wychowankowi swojej grupy odpowiednio wyposażonego stałego miejsca do spania, pracy i wypoczynku, 4) zaopatrzenie wychowanków grupy w odpowiednią odzież i inne przedmioty osobistego użytku, 5) wdrażanie wychowanków do przestrzegania higieny osobistej oraz porządku i czystości w zajmowanym przez grupę pomieszczeniu, 6) współdziałanie z lekarzem i pielęgniarką w zakresie utrzymania dobrego stanu zdrowia wychowanków oraz opieki w czasie choroby wychowanka, 7) zapewnienie wychowankom niezbędnych do nauki pomocy i przyborów szkolnych,
StPr/25/0760
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- kierowanie pracą Działu Utrzymania Ruchu, m.in. rozdzielanie zadań między pracownikami i nadzór nad ich wykonywaniem, tworzenie harmonogramów czasu pracy, udział w procesie rekrutacji nowych pracowników; - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektu (budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, związanymi z procesem uzdatniania wody basenowej, z siecią elektryczną, ciepłowniczą i wodociągowo-kanalizacyjną); - współpraca z dostawcami; - nadzór nad prowadzonymi remontami, naprawami i przeglądami technicznymi; - prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu; - analiza przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych; - raportowanie wyników i postępów na spotkaniach z zarządem; - inne czynności związane ze stanowiskiem pracy, zlecone przez przełożonego
StPr/25/0756
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN